Білоцерківська районна рада

Територіальний устрій

Територіальний устрійТериторіальний устрій

Презентовано логотип "За здорове життя"

Логотип "За здорове життя" презентовано 22 березня 2011 року під час прес-конференції, учасниками якої стали перший заступник Голови Державної служби молоді та спорту Сергій Глущенко, Голова Українського молодіжного форуму, народний депутат України Андрій Пінчук, Голова Ради директорів Групи компаній "Sport Life" Віктор Грінюк та директор департаменту молодіжної політики Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту Ігор Хохич.

Конкурс на створення логотипу в рамках інформаційно-рекламної кампанії "Здорове життя" розпочався 1 березня 2011 року та тривав до 21 березня 2011 року.

Засновниками конкурсу є Всеукраїнська спілка молодіжних та дитячих громадських організацій "Український молодіжний форум" за підтримки Державної служби молоді та спорту України.

Завдання конкурсу – створити зображення, яке стане візуальним символом поняття "здоровий спосіб життя" та буде використовуватися під час проведення кампанії "Здорове життя".

На конкурс надійшло близько 100 робіт від 23 осіб. Найбільш активними виявилися мешканці таких міст: Миколаїв, Тернопіль, Київ, Сімферополь, Луганськ, Донецьк та Запоріжжя.

Перший заступник Голови Державної служби молоді та спорту Сергій Глущенко наголосив на необхідності конкретних дій, які популяризують здоровий спосіб життя.

Сергій Глущенко зазначив, що слід враховувати досвід процвітаючих країн та не забувати власну історію - часи, коли спортивний компонент був частиною життя кожної людини та кожної сім'ї. Перший заступник Голови Держслужби також застеріг від загрози, яку несе здоров'ю людей малорухливий, не пов'язаний зі спортом спосіб життя та шкідливі звички, як-то паління, зловживання алкоголем.

Голова Українського молодіжного форуму, народний депутат України Андрій Пінчук висловив сподівання, що презентований логотип стане популярним модним брендом.

Андрій Пінчук закликав усіх долучатися до кампанії "Здорове життя".

Голова Ради директорів Групи компаній "Sport Life" Віктор Грінюк акцентував на важливості соціальної складової для компанії, зокрема, та інших бізнес-проектів.

За словами Віктора Грінюка, особливої уваги потребують діти та молодь.

Віктор Грінюк вручив безлімітний річний абонемент категорії Classic у будь-який клуб мережі "Sport Life" Ользі Абариновій, яка є автором логотипу-переможця.

Директор департаменту молодіжної політики Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту Ігор Хохич зазначив, що популяризація здорового способу життя є одним із пріоритетів у діяльності відомства. А презентований логотип застосовуватиметься під час тематичних заходів, зокрема у ході акції "Я не продаю алкоголь неповнолітнім".

 

ПОШУК

АнонсиАнонси
ПовідомленняПовідомлення
Прийо громадянПрийо громадян
Банер

Білоцерківська районна молодіжна громадська рада

Горяча_лініяГоряча_лінія
Пенсійна гаряча лініяПенсійна гаряча лінія
За здорове життяЗа здорове життя
УвагаУвага

WebMail