Білоцерківська районна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державної служби:

  • начальника управління адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації;
  • начальника відділу – адміністратора відділу адміністративних послуг управління адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації;

  • завідувача сектором споживчого ринку та ціноутворення управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації;

  • головного спеціаліста сектору споживчого ринку та ціноутворення управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації;

  • головного спеціаліста відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури райдержадміністрації;

  • головного спеціаліста відділу молоді та спорту райдержадміністрації.

Порядок проведення конкурсу для призначення на посади Білоцерківської районної державної адміністрації визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 « Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби». Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи, визначені порядком проведення конкурсу для призначення на посади державної служби. Документи для участі в конкурсі приймаються  до 11 квітня 2017 року за адресою: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2, райдержадміністрація, 2-й поверх, каб. 214, відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації.  Особи, документи яких відповідають встановленим вимогам, складають іспит. Довідки за телефонами: 5-11-17, 5-40-37.

 

УМОВИ проведення конкурсу  на зайняття вакантної посади державної служби: начальника управління адміністративних послуг та державної реєстрації (категорія «Б»)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- здійснює заходи щодо реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг на території Білоцерківського району;

- забезпечення прозорості процедури надання адміністративних послуг;

- здійснює заходи щодо підвищення ефективності надання адміністративних послуг.

 

Умови оплати праці

посадовий оклад – 5300 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою) з резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку П2ДС;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються до 16:00 11 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

13.04.2017 о 10:00.

каб. 214

м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Зануда Тетяна Григорівна

тел. 5-11-17

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої освіти ступеня магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

повна вища юридична освіта

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та інші закони, нормативно-правові акти, що регулюють суспільні відносини у сфері надання адміністративних послуг

3

Професійні чи технічні знання

Відповідно до посади

4

Лідерство

- вміння обґрунтовувати власну позицію;

- досягнення кінцевих результатів.

 

5

Прийняття ефективних рішень

- вміння вирішувати комплексні завдання;

- вміння працювати при багатозадачності.

6

Комунікації та взаємодія

- вміння ефективної комунікації та публічних виступів.

7

Впровадження змін

- здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них.

 

8

Управління організацією роботи та персоналом

- вміння працювати в команді та керувати командою;

- оцінка і розвиток підлеглих;

- вміння розв’язання конфліктів;

 

9

Особистісні компетенції

- самоорганізація та орієнтація на розвиток.

 

 

Керівник апарату адміністрації О.В. Кучер

 

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби: начальника відділу - адміністратора відділу адміністративних послуг управління адміністративних послуг та державної реєстрації (категорія «Б»)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- забезпечує реалізацію прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг;

- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

 

Умови оплати праці

посадовий оклад – 4000 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою) з резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку П2ДС;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються до 16:00 11 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

13.04.2017 о 10:00.

каб. 214

м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Зануда Тетяна Григорівна

тел. 5-11-17

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої освіти ступеня магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

повна вища освіта

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та інші закони, нормативно-правові акти, що регулюють суспільні відносини у сфері надання адміністративних послуг

3

Професійні чи технічні знання

Відповідно до посади

4

Лідерство

- вміння обґрунтовувати власну позицію.

 

5

Прийняття ефективних рішень

- вміння працювати при багатозадачності.

6

Комунікації та взаємодія

- вміння ефективної комунікації та публічних виступів.

7

Впровадження змін

- здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них.

 

8

Особистісні компетенції

- дисципліна і системність;

- вміння працювати в стресових ситуаціях

 

 

Керівник апарату адміністрації О.В. Кучер

 

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби:  завідувача сектором споживчого ринку та ціноутворення управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації (категорія «Б»)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- забезпечує реалізацію на території Білоцерківського району державної політики у сфері торгівлі, побутового обслуговування та цінової державної політики;

- здійснює заходи щодо забезпечення сприятливих умов діяльності підприємств торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування;

- проводить моніторинг впливу на економіку цінової (тарифної) політики на місцевому ринку товарів і послуг;

- аналізує стан ціноутворення у відповідних сферах цінового (тарифного) регулювання, його вплив на економічний і соціальний розвиток району;

- забезпечує дотримання державних вимог законодавства щодо торгівельного та побутового обслуговування.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 3850 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою) з резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку П2ДС;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

11 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

13.04.2017 о 10:00.

каб. 214

м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Зануда Тетяна Григорівна

тел. 5-11-17

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої освіти ступеня магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

повна вища економічна освіта

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», інші нормативно-правові акти, що регулюють питання обслуговування населення району

3

Професійні чи технічні знання

відповідно до посади

4

Лідерство

- ведення ділових переговорів;

- досягнення кінцевих результатів;

4

Прийняття ефективних рішень

- забезпечення співвідношення ціни і якості;

- ефективно використовувати ресурси (в т.ч. фінансові і матеріальні);

- встановлення цілей та приорітетів;

5

Комунікації та взаємодія

- співпраця та налагодження партнерської взаємодії.

6

Впровадження змін

- оцінка ефективності здійсненних змін

7

Управління організацією роботи та персоналом

  • організація та контроль роботи;

  • управління якісним обслуговуванням;

  • вміння розв’язання конфліктів.

8

Особистісні компетенції

- аналітичні здібності;

- самоорганізація та орієнтація на розвиток;

- орієнтація на обслуговування;

- вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Керівник апарату адміністрації О.В. Кучер

 

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби: головного спеціаліста відділу молоді та спорту (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- забезпечує реалізацію на території Білоцерківського району державної політики з питань молодіжної політики;

- здійснює заходи на пропагування здорового способу життя серед молоді;

- сприяє діяльності молодіжних клубів та об'єднань за інтересами

Умови оплати праці

посадовий оклад – 3200 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою) з резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку П2ДС;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються до 16:00 11 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

14.04.2017 о 10:00.

каб. 214

м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Зануда Тетяна Григорівна

тел. 5-11-17

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

повна вища

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Державна цільова соціальна програма “Молодь України” на 2016-2020 роки

3

Професійні чи технічні знання

Відповідно до посади

4

Якісне виконання поставлених завдань

- вміння вирішувати комплексні завдання

5

Сприйняття змін

- виконання плану змін та покращень

6

Командна робота та взаємодія

- вміння працювати в команді.

7

Знання сучасних інформаційних технологій

вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

8

Особистісні якості

- системність і самостійність в роботі;

- креативність та ініціативність;

- вміння працювати в стресових ситуаціях

 

Керівник апарату адміністрації О.В. Кучер

 

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби: головного спеціаліста відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

  • надає адміністративні послуги;

  • забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

  • бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку

  • систематизує поточну інформацію по відділу і готує відповіді та звіти до інстанцій, яким підпорядковується відділ;

  • організовує створення і оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об’єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив’язки будівельних споруд до ділянок будівництва;

  • забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

  • забезпечує надання забудовникам необхідної документацію на будівництво та реконструкцію індивідуальних житлових будинків і господарських будівель населених пунктів на території Білоцерківського району;

  • у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

  • виконує інші функції у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, в межах своєї компетенції за дорученням начальника відділу.

 

Умови оплати праці

посадовий оклад – 3200 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою) з резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку П2ДС;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються до 16:00 11 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

14.04.2017 о 10:00.

каб. 214

м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Зануда Тетяна Григорівна

тел. 5-11-17

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Повна вища

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про місцеві державні адміністрації”, «про регулювання містобудівної діяльності», «Про загальну середню освіту», «Про основи містобудування», Земельний Кодекс, Водний Кодекс

 

3

Професійні чи технічні знання

Відповідно до посади

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох

проектах одночасно;

3) вміння вирішувати комплексні завдання.

5

Сприйняття змін

здатність приймати зміни та змінюватись

6

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими.

7

Знання сучасних інформаційних технологій

вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

8

Особистісні якості

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

4) наполегливість;

5) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації О.В. Кучер

 

УМОВИ проведення конкурсу  на зайняття вакантної посади державної служби: головного спеціаліста сектора споживчого ринку та ціноутворення управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- забезпечує реалізацію на території Білоцерківського району державної політики у сфері торгівлі, побутового обслуговування та цінової державної політики;

- здійснює заходи щодо забезпечення сприятливих умов діяльності підприємств торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування;

- проводить моніторинг впливу на економіку цінової (тарифної) політики на місцевому ринку товарів і послуг;

- аналізує стан ціноутворення у відповідних сферах цінового (тарифного) регулювання, його вплив на економічний і соціальний розвиток району;

- забезпечує дотримання державних вимог законодавства щодо торгівельного та побутового обслуговування.

Умови оплати праці

посадовий оклад – 3200 грн.

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”;

- надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою) з резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку П2ДС;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Документи приймаються до 16:00 11 квітня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

13.04.2017 о 10:00.

каб. 214

м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Зануда Тетяна Григорівна

тел. 5-11-17

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра, бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

повна вища економічна освіта

2

Знання законодавства

Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», інші нормативно-правові акти, що регулюють питання обслуговування населення району

3

Професійні чи технічні знання

Відповідно до посади

4

Якісне виконання поставлених завдань

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

5

Сприйняття змін

- виконання плану змін та покращень.

6

Командна робота та взаємодія

- вміння працювати в команді.

- вміння ефективної координації з іншими.

7

Знання сучасних інформаційних технологій

вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

8

Особистісні якості

- відповідальність;

- системність і самостійність в роботі;

- орієнтація на саморозвиток;

- вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Керівник апарату адміністрації О.В. Кучер

 

 

 

Білоцерківська районна державна адміністрація оголошує конкурс

на заміщення вакантних посад державної служби:

  • начальника служби у справах дітей та сім’ї.

 

Порядок проведення конкурсу для призначення на посади Білоцерківської районної державної адміністрації визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 « Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи, визначені порядком проведення конкурсу для призначення на посади державної служби.

 

Документи для участі в конкурсі приймаються:

  до 16 години 10 квітня 2017 року за адресою: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 2, райдержадміністрація, 2-й поверх, каб. 214, відділ управління персоналом апарату райдержадміністрації. 
Особи, документи яких відповідають встановленим вимогам, складають іспит.
Довідки за телефонами: 5-11-17, 5-40-37.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

вища освіта відповідного напрямку підготовки, володіння державною мовою та здатність своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов'язки.

 

Особа, яка бере участь у конкурсі, подає такі документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія, що містить прізвище, ім'я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформація про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу(у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв'язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

  • копію документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

  • два рекомендаційні листи довільної форми;

  • мотиваційний лист довільної форми.

Перелік документів є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

 

 

 

ПОШУК

ПовідомленняПовідомлення
Прийом громадянПрийом громадян
УвагаУвага
ЕнергоефективністьЕнергоефективність
Банер
Яндекс.Метрика