БІЛОЦЕРКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ 20.09.2016 № 634
Про розподіл обов’язків між головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату Білоцерківської районної державної адміністрації
Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 19 квітня 2016 року № 127 «Про розподіл обов’язків між головою, першим заступником голови, заступниками голови та заступником голови-керівником апарату Київської обласної державної адміністрації»:
1. Розподілити обов’язки між головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату Білоцерківської районної державної адміністрації, згідно з додатком 1.
2. Установити, що: 2.1) доручення та вказівки першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації, видані в межах їх компетенції, є обов’язковими для виконання управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади у районі, районними установами та організаціями, виконкомами місцевих рад району; 2.2) у разі відсутності голови райдержадміністрації, першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації або наявності відповідної вакансії, здійснення їх обов’язків забезпечується посадовими особами, згідно з додатком 2.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Білоцерківської райдержадміністрації від 02 червня 2016 року № 393 „Про розподіл обов’язків між головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату Білоцерківської районної державної адміністрації”.
В.о. голови адміністрації (підпис) Ю.С. Савчук
БІЛОЦЕРКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ 26.08.2016 № 570
Про упорядкування структури Білоцерківської районної державної адміністрації
Відповідно до ст. ст. 2, 5, 6 Закону України від 09.04.1999 № 586-XIV «Про місцеві державні адміністрації», постанов Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» та від 12.03.2005 № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій»:
2. Утворити управління економічного розвитку і торгівлі шляхом злиття управління адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації і відділу економічного прогнозування та інвестиційної діяльності райдержадміністрації, поклавши на нього функції та повноваження реорганізованого управління та відділу.
3. З структурних підрозділів райдержадміністрації вивести наступні посади: 3.1. в управлінні адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації: 3.1.1. начальник управління – 1 одиниця; 3.1.2. заступник начальника управління-начальника відділу – 1 одиниця; 3.1.3. адміністратор – 2 одиниці; 3.1.4. начальник відділу – державний реєстратор -1 одиниця; 3.1.5. державний реєстратор – 2 одиниці; 3.2. у відділі економічного прогнозування та інвестиційної діяльності: 3.2.1. начальник відділу - 1 одиниця; 3.2.2. головний спеціаліст -3 одиниці; 3.2.3. спеціаліст – 1 одиниця.
4. До управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації ввести наступні посади: 4.1. начальник управління - 1 одиниця; 4.2. заступник начальника управління - начальник відділу адміністративних послуг - 1 одиниця; 4.2.1. у відділ адміністративних послуг: 4.2.2. адміністратор – 2 одиниці; 4.3. у відділ державної реєстрації: 4.3.1. начальник відділу державної реєстрації – державний реєстратор - 1 одиниця; 4.3.2. державний реєстратор – 2 одиниці; 4.4. у відділ економіки: 4.4.1. начальник відділу – 1 одиниця; 4.4.2. головний спеціаліст – 3 одиниці; 4.4.3. спеціаліст – 1 одиниця.
5. Начальнику управління економічного розвитку і торгівлі: 5.1. затвердити структуру згідно граничної чисельності і штатний розпис із врахуванням змін, зазначених підпунктами 4.1-4.4 цього розпорядження та подати їх на затвердження голові райдержадміністрації у порядку згідно чинного законодавства; 5.2. розробити положення про новостворені управління та відділи; 5.3. розробити посадові інструкції на нововведені посади державних службовців, відповідно до чинного законодавства.
6. Відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації у встановленому порядку здійснити заходи, пов’язані із реорганізацією управління адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації і відділу економічного прогнозування та інвестиційної діяльності райдержадміністрації : 6.1. відповідно до статті 49-2 попередити працівників управління адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації і відділу економічного прогнозування та інвестиційної діяльності райдержадміністрації про реорганізацію управління і відділу та можливе їх вивільнення у зв’язку із цим; 6.2. підготувати пропозиції для працівників на заміщення інших рівнозначних посад за відповідною спеціальністю.
7. Визнати такими, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 17.03.2015 № 160 «Про упорядкування структури Білоцерківської районної державної адміністрації».
8. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
В.о. голови адміністрації (підпис) Ю.С. Савчук
СТРУКТУРА Білоцерківської районної державної адміністрації
|